Vem kan jag kontakta gällande ärenden relaterade till genomförandet av renoveringen?
Före, under och efter renoveringen kan du kontakta installatören som utför renoveringen eller arbetsledaren för ditt områd. Dennes kontaktuppgifter du hittar i offerten eller avtalet.
Du kan alltid kontakta vår kundtjänst i alla frågor gällande avlopp. Vår kundtjänst finns tillgänglig på vardagar mellan klockan 9.00-16.00. Du når vår kundtjänst på telefon 010 2070 790 eller via vår e-post info@renoa.se.
Läs också
- Vem kan jag kontakta gällande ärenden relaterade till genomförandet av renoveringen?
- Vem kan jag kontakta gällande fakturering och ROT-avdrag?
- Vem kan jag kontakta vid frågor gällande offert eller avtal?
- Hur utvärderar vi behovet av renovering hos våra kunder?
- Vad baseras behovet för en avloppsrelining på?
- Hur kan vi garantera den goda kvaliten på våra avloppsrenoveringar?
- Kan vi hjälpa till med finansiering av renoveringen?
- Kan jag få ROT-avdrag?